atleisk.

nepyk. taip turėjo atsitikti. aš ilgiau negalėjau vaidinti, kad viskas gerai. nes taip nebuvo. aš nenorėjau tavęs įskaudinti. dabar jaučiu tavo liūdesį. liūdesį, kurį pati sukėliau. man irgi ne ką geriau. tiesiog tokia jau aš esu. bejausmė kalė. aš tau iš pradžių sakiau, kad neprisirištum. nes žinojau, kad taip atsitiks. kad vieną sykį aš labai tave įskaudinsiu. taip ir įvyko. aš tavęs nevertinau. sakau- kalė esu. tu toks geras buvai, o man dar kažko maža. tu buvai nuoširdus ir atidavei visą save. o aš taip kiauliškai pasielgiau. nepyk ant manęs. aš nenorėjau, kad viskas taip baigtųsi. bet matyt taip buvo nulemta. bet aš tavęs nepaliksiu. būsiu šalia. kai tik prireiks. ir kaskart žiūrėdama į kitą, matysiu tave. tik tavo rudas akis. ir tą nuolatinį ilgesį jose.

nemyliu.

Parašykite komentarą

